Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Grathem, Nederland van Tessa Stevens - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Grathem, Nederland van Tessa Stevens - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

11 Juli 2014 | Nederland, Grathem

Hallo allemaal,

Mijn eerste blog. Nu ik dit aan het schrijven ben, komt het avontuur toch steeds dichterbij. 3 maanden geleden werd het werkelijkheid, ik kreeg de kans en mag in september mee naar Kenia. En nu in juli, is het aftellen pas echt begonnen!

Ik zal eerst even uitleggen wat ik ga doen. In september zal ik met 3 andere meiden naar Kenia vertrekken voor stage. Ik ga vijf en halve week stage lopen op een school voor gehandicapten in Kisumu. Daarna zullen we een week vakantie hebben. Na de vakantie vertrekken we voor vijf en halve week naar een dorpje Rangala. In Rangala zal ik stage gaan lopen in een babyhome.

De voorbereiding zijn in volle gang. Verzekeringen afsluiten, vaccinaties, sponsoracties opzetten, paspoort aanvraag, stageplaatsen en appartementen regelen.. ja er komt toch meer bij kijken dan ik dacht.

Op deze pagina zal ik een blog bij houden hoe het leven in Kenia is en wat ik er allemaal doe. Hier is ook te volgen wat er het met sponsorgeld gedaan wordt. Wil je helpen? Dat kan! Voor €1,- per stuk verkoop ik gelukspoppetjes. Het opgehaalde geld wordt besteed aan materialen voor de mensen in Kenia. Interesse? Neem even contact met mij op!

Nog even de tijd om alle zaken in orde te maken en dan gaat het avontuur van start. Het is ontzettend spannend maar ik heb ook onwijs veel zin in!


Ik houd jullie op de hoogte!
Kufunga, of wel tot snel!

  • 12 Juli 2014 - 20:53

    Miranda Van Lier:

    Hey Tessa, zal proberen om je te volgen! Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen en natuurlijk willen we ook sponsoren! Ben ook wel een beetje jaloers......
    Groetjes! Miranda

  • 30 Augustus 2014 - 09:30

    Hannie:

    Nog maar een paar dagen dan gaat het avontuur echt beginnen. Heel spannend voor jou, maar ook voor ons thuisblijvers. Ik weet zeker dat het een geweldige ervaring wordt voor jou en je reisgenoten. Geniet ervan!

    Mam

  • 01 September 2014 - 00:33

    Rob Van Soest:

    Hey Tessa,

    Heel veel plezier en succes gewenst in Kenia.. Zal een MEGA ervaring voor je gaan worden lijkt me. Ik zal je hier in de gaten blijven houden zodat ik een beetje op de hoogte blijf van wat je allemaal aan het uitvreten bent in Kenia. GENEET DR'VAN !!! We spraeke os... Grtz Rob !

  • 01 September 2014 - 00:33

    Rob Van Soest:

    Hey Tessa,

    Heel veel plezier en succes gewenst in Kenia.. Zal een MEGA ervaring voor je gaan worden lijkt me. Ik zal je hier in de gaten blijven houden zodat ik een beetje op de hoogte blijf van wat je allemaal aan het uitvreten bent in Kenia. GENEET DR'VAN !!! We spraeke os... Grtz Rob !

  • 01 September 2014 - 19:10

    Lia:

    Ha Tessa,
    Heel veel plezier in Kenia. Wat spannend.
    Pas goed op je zelf,
    Groetjes Lia

  • 02 September 2014 - 18:42

    Tessa Stevens:

    Dank jullie wel allemaal! Ik heb net weer een nieuw verslag geplaatst. Het is hier super!
    Groetjes Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo, Mijn naam is Tessa en ik zal voor 3 maanden stage gaan lopen in Kenia. Op dit profiel probeer ik zo veel mogelijk te schrijven over wat ik in Kenia doe.

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 622
Totaal aantal bezoekers 9931

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 29 November 2014

stage in Kenia

Landen bezocht: